Jak szybko i skutecznie schudnąć

Jak szybko i skutecznie schudnąć?

Wakacje na dobre już trwają, ale dopiero teraz niektórzy biorą się za odchudzenie swojego ciała. Teraz potrzeba bardzo dużo pracy, aby szybko pozbyć się nadmiaru kilogramów i nieco poprawić wygląd swojego ciała.

Jak szybko schudnąć?

Dla każdego termin szybkiego chudnięcia może oznaczać coś innego. Jednak za szybkie odchudzanie możemy uznać już pomiędzy 5 a 7 kilogramów na miesiąc. Nie jest to jakiś wspaniały wynik, ale jeśli ktoś chce schudnąć skutecznie, aby ta waga nie powróciła i aby jego skóra była jędrna i nie było widać jej nadmiaru, to właśnie tyle powinno się chudnąć. Zbyt szybkie tracenie wagi, może skutkować tym, że na ciele pojawi się bardzo brzydko wyglądający nadmiar ciałka.

Od czego więc zacząć? Szybkie odchudzanie będzie połączeniem takich punktów jak:

  • Zmiana nawyków żywieniowych,
  • Aktywność fizyczna.

Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby w pewnym okresie poprawić swój wygląd i co ważniejsze, poczuć się też lepiej. Może więc na samym początku zaczniemy od diety. Choć na rynku istnieje bardzo dużo suplementów diety, to może na razie odłożymy plany ich zakupu na bok, ponieważ nie są one aż tak dobre, jak naturalne produkty.

O diecie można powiedzieć tyle, że zaleca się jedzenie niskokalorycznych produktów, jednak w tym należałoby postarać się o produkty ostre, które nieco wspomogą prędkość spalania tłuszczów. Wśród takich produktów można wyróżnić między innymi ostrą paprykę, czy też cynamon. W diecie ważne są także napoje i tutaj warto pochylić się nad czerwoną i zieloną herbatą, które również wspomagają odchudzanie. Oczywiście dieta powinna w większości składać się z warzyw i na deser można zafundować sobie owoce, za to raczej powinno się unikać węglowodanów i jeśli ktoś na razie chce uniknąć rozwoju tkanki mięśniowej i skupić się konkretnie na odchudzaniu, to może też oszczędnie spożywać białko. Ciężko jest jednak zalecić komuś konkretne produkty, skoro nie zna się kogoś cech, metabolizmu i tak dalej. Dlatego dobrym sposobem będzie udanie się do dietetyka, który przygotuje specjalną i co najważniejsze, indywidualną dietę, która na pewno przy jej stosowaniu będzie skuteczna.

Zrzucić wagę jednak jeszcze szybciej możemy, jak to już zostało napisanie, nie stosując samej diety, lecz także wspomagając ją aktywnością fizyczną. Tutaj pojawia się problem, ponieważ aktywność fizyczna to nie jest coś, do czego jesteśmy zbyt chętni. Raczej w większości przypadków staramy się jej uniknąć. Czas jednak na zmianę niektórych naszych przyzwyczajeń i pora zacząć się ruszać. Na początek możemy zrezygnować ze zbyt częstej jazdy autem i komunikacją miejską. Jeśli idziemy gdzieś, gdzie nie mamy bardzo daleko, czyli do 2 – 3 kilometrów, to postarajmy się tę odległość pokonywać na pieszo. Ta odrobina ruchu już na samym początku naprawdę będzie dużo znaczyć. Kolejnym etapem mogą być regularne ćwiczenia. Możemy uprawiać nordic-walking, możemy biegać, jeździć na rowerze, czy też chodzić na siłownię, albo basen. Każda forma ruchu jest wskazana, ponieważ pomoże ona pozbyć się nadmiaru wody i toksyn z organizmu, a także przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej.

Trzymaj się postanowień

Odchudzanie to nie jest nic łatwego. Bardzo ciężko jest się trzymać postanowień, szczególnie na samym początku. Jednak jeśli ktoś przetrwa pierwsze kilka tygodni, to ćwiczenie i dieta wejdą mu w nawyk i wszystko stanie się łatwiejsze.

Teraz już tylko wystarczy odżywiać się zdrowo i nieco się poruszać, a każdy się przekona, że nie tylko będzie wyglądać lepiej, ale też o wiele lepiej będzie się czuć. Nagle pojawią się siły na nowe czynności, na o wiele większą aktywność. Odchudzanie to początek czegoś, co poprawia całe codzienne życie.

Leave a Comment