Jak schudnąć w miesiąc

Jak schudnąć w miesiąc?

Jednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest to, że przed latem zrzucimy kilka kilo. Dużo osób odpada już po kilku pierwszych dniach, jednak znajdują się wytrwali, którzy trzymają się swoich postanowień i im więcej widzą efektów, tym bardziej są zdeterminowani.

Po miesiącu będą niesamowite efekty

Jak schudnąć w miesiąc? Najlepiej jest się przekonać o tym na własnej skórze. Pierwszy miesiąc może być najtrudniejszy, ale też może najbardziej motywować, ponieważ zachodzi w nim ogromny progres i można zauważyć już efekty codziennego odchudzania.

Nie ma w tym nic takiego trudnego i nie jest to żadna filozofia. Wystarczy tylko trzymać się kilku podstawowych zasad i trwać w swoich postanowieniach. To jest tak naprawdę pierwszy krok do tego, by odchudzanie dawało efekty. Jeśli ktoś będzie zaniedbywać swoją dietę i ćwiczenia, to efekty raczej będą mizerne.

Odchudzanie w jeden miesiąc może dać już nawet kilka kilo różnicy. Wydaje się to niesamowity efekt, ale to chyba dobrze, ponieważ jest najbardziej motywujący. Na początku oczywiście na pierwszych kilogramach nie będzie widać zbytnio różnicy, ponieważ organizm będzie po prostu pozbywać się z ciała wody, jednak każdy kolejny kilogram będzie odczuwalny i będzie sprawiać, że osoba, która się odchudza, będzie się czuć znacznie lepiej.

Zrzucenie wagi to długi proces

Jednak jeśli ktoś myśli, że utrata wagi to krótki proces i że po zrzuceniu kilku kilo można już zaprzestać trzymania się diety i ćwiczeń, to jest w ogromnym błędzie. Odchudzanie to bardzo długi proces. W pewnym momencie można po prostu walczyć o utrzymanie wagi osiągniętej. Jednak zaprzestanie diety i ćwiczeń może prowadzić do stanu sprzed decyzji o odchudzaniu. Dlatego, jeśli już ktoś się bierze za siebie, to niech będzie tego świadom, że jest to decyzja na całe lata. Utrata wagi w jeden miesiąc, czy kilka miesięcy to nie jest żaden wyczyn, prawdziwym wyczynem będzie to, jeśli ktoś tę wagę utrzyma.

Jak się odchudzać?

Należy połączyć ze sobą już wcześniej wspomniane elementy, czyli dietę i ćwiczenia. Dieta najlepiej byłoby, jeśli zostałaby opracowana przez dietetyka, jednak oczywiście nie każdy na wizytę u specjalisty może sobie pozwolić. Wystarczy więc trzymać się kilku podstawowych zasad:

Śniadanie jest najważniejsze

Jeśli podczas śniadania dostarczymy do organizmu odpowiedni zapas witamin, to będziemy mieć siły na cały dzień, dzięki czemu też ograniczymy swoje kolejne posiłki do minimalnych porcji.

Bez podjadania

Nie możemy sobie wmawiać, że jeden cukierek, czy też ciastko nic nie zmieni, bo oczywiście zmieni. Po pierwsze są to dodatkowe kalorie, a po drugie o wiele ciężej będzie potem trzymać się diety i będzie przed nami ogromny opór psychiczny do pokonania.

Jedz zdrowo

Zdrowie jedzenie to nie tylko owoce i warzywa. Zdrowe jedzenie oznacza unikanie węglowodanów, a skupienie się na przyswajaniu przez organizm białka i witamin, które zapewnią siły na cały dzień.

Jedz regularnie

Jest to bardzo ważne, aby organizm był świadom, że będzie dostawać regularne dawki witamin, dzięki czemu nie będzie on odkładać energii w postaci tłuszczu.
Nie zapomnij o ćwiczeniach!

Pozbycie się kilku kilogramów na samej diecie może być bardzo ciężkie. Dlatego bardzo ważna jest aktywność fizyczna. Nawet same spacery, czy jazda na rowerze mogą dać potężne efekty. Jeśli komuś zależy na tym, żeby naprawdę efektywnie zrzucać wagę, to powinien do diety dołączyć właśnie ćwiczenia. Oczywiście tutaj także należy zachować pewną regularność i dobrze byłoby ustalić sobie plan treningu, który za każdym razem będzie zawierał określone i oczywiście wyższe cele, dzięki czemu ciało będzie zachowywać stały progres.

Leave a Comment