Jak schudnąć z brzucha

Jak schudnąć z brzucha?

Wielu ludzi chce wiedzieć jak schudnąć z brzucha, bo tam głównie odkłada się u nich tkanka tłuszczowa. Czy jest możliwe, aby schudnąć tylko z jednego miejsca? Nie! Jeśli będziemy się odchudzali, to tłuszcz będzie znikał z całego ciała. Nie idzie wybrać rejonu, z którego mamy tylko chudnąć. Tak samo, jak żadne magiczne sposoby nie pomogą nam w tym celu. Jest tylko jedne skuteczne działanie, które może sprawić, że będziemy mieli szczupły brzuch. Jak to osiągnąć?

Magiczne sposoby dla leniwych

Wszędzie wkoło można napotkać się jak to magicznym sposobem, bez wysiłku nasze wałeczki z brzucha wyparują. Zwykle jednak jest to raczej żerowania na leniwych ludziach, którzy wierzą w cuda. W rzeczywistości większość tych preparatów czy przyrządów do niczego się nie nadaje. Aczkolwiek są suplementy czy urządzenia wspomagające odchudzanie warte wydanych pieniędzy.

Jedyny działający sposób

Jednak nawet gdybyśmy brali dziesiątki suplementów diety i ćwiczyli codziennie, wylewając wanny potu na siłowni, to i tak możliwe jest, że będziemy tyć. Dlaczego?

Jedynym sposobem, aby nasz BRZ UCH był wolny od wałeczków, jest ujemny dzienny bilans kaloryczny. Jeśli będziemy jedli, mniej niż potrzebujemy, to będzie zachodzić proces zwany popularnie jako odchudzanie. Dlatego ludzie, którzy ćwiczą ciężko nawet codziennie, nie potrafią schudnąć, bo po powrocie do domu z nawiązką uzupełniają straconą energię.

W skrócie – jak schudnąć?

  1. Obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne.
  2. Zjadać mniej o 100-300 kcal dziennie niż wynika z naszego dziennego zapotrzebowania.
  3. Skrupulatnie jeść tyle ile obliczyliśmy – nie więcej, nie mniej.
  4. Powtarzać to codziennie i uzbroić się w cierpliwość. Zdrowo jest zrzucać do 1 kilograma tygodniowo.
  5. Jeśli zrzucimy parę kilo, należy na nowo obliczyć swoje zapotrzebowanie (bo będzie inne) i dostosować do niego dietę.

Jak schudnąć z brzucha?

Na początku ważymy się rano na czczo, a następnie mierzymy nasz wzrost. Z tymi danymi szukamy kalkulatora dziennego zapotrzebowania kalorii w sieci. Tam podajemy dane m.in. wagi, wzrostu, wieku i naszej dziennej aktywności fizycznej w pracy i w sporcie. Dzięki temu będziemy wiedzieli, jakie jest nasze zapotrzebowanie w kalorie każdego dnia.

Od uzyskanego wyniku odejmujemy od 100 do 300 kcal i tyle dziennie spożywamy. Najłatwiej będzie to osiągnąć, jeśli zaopatrzymy się w jakiś dziennik żywieniowy, w którym będziemy spisywać, ile kalorii zjedliśmy w danym posiłku. Najlepiej do tego celu nabyć wagę i wszystkie pokarmy ważyć. Później szukamy w tabelach kalorycznych, ile dany pokarm ma kcal w 100 gramach – podkładamy to pod to, ile sami zjedliśmy i mamy dokładną wiedzę ile w naszym posiłku było kalorii.

Sam proces nie jest łatwy, ale daje nam 100% pewność, że będziemy chudnąć. Jednak trzeba liczyć wszystko, co jemy. Oczywiście trzeba na to wszystko poświęcić każdego dnia trochę czasu. Na początku nim dojdziemy do wprawy, będziemy go tracili więcej, ale później będzie nam znacznie łatwiej. Zwykle można sobie samemu ustalić ulubione posiłki i z góry będzie wiadomo, ile pochłoniemy kalorii.

Czy ten sposób jest skuteczny?

Jeśli nie będziemy oszukiwali samych siebie, np. nie zapisując przekąsek czy małych pokarmów to nie ma innej możliwości niż ta, że wałeczki będą znikać z naszego brzucha. Jednak cały proces wymaga czasu, gdyż zdrowo jest chudnąć do 1 kg dziennie. Szybsze chudnięcie sprawi, że zamiast gubić tłuszcz, będziemy tracili również mięśnie, co więcej, zwykle taka głodówka kończy się obżarstwem i efektem jojo.

Jednak jeśli chcemy się cieszyć pięknym ciałem przez długi czas, to musimy uzbroić się w cierpliwość. Może to trochę czasu potrwać, ale rezultaty będą warte wysiłku.

Leave a Comment